Styrets innspill til byggeplanene for Kakkelovnskroken 1 og 2🛠️🧱

Styrets innspill til byggeplanene for Kakkelovnskroken 1 og 2 («Møller-bygget» og bygget midt imot)

Styret i Rødtvedt Borettslag har sendt inn sine innspill til de fremlagte byggeplanene for K1 og K2.

I vårt høringssvar peker vi blant annet på betydningen av å ivareta bokvalitet, grøntområder, lysforhold, trafikk, infrastruktur og nærmiljøets kvaliteter ved en eventuell utbygging. Vi understreker også viktigheten av at hensynet til eksisterende beboere og folkehelse tillegges stor vekt i den videre planprosessen.

For de som ønsker å lese våre innspill i sin helhet, er dokumentene tilgjengelige nedenfor:

Innspill fra Rødtvedt Borettslag - K1&K2

Åpent brev til politikere og planmyndigheter

Previous
Previous

Vennlig påminnelse om at vi har forbud mot gass i borettslaget og brannfaren knyttet til el-sparkesykler❗

Next
Next

Sommefest 2026 - godt gjennomført!🎉🎊🥳