Styrets innspill til byggeplanene for Kakkelovnskroken 1 og 2🛠️🧱
Styrets innspill til byggeplanene for Kakkelovnskroken 1 og 2 («Møller-bygget» og bygget midt imot)
Styret i Rødtvedt Borettslag har sendt inn sine innspill til de fremlagte byggeplanene for K1 og K2.
I vårt høringssvar peker vi blant annet på betydningen av å ivareta bokvalitet, grøntområder, lysforhold, trafikk, infrastruktur og nærmiljøets kvaliteter ved en eventuell utbygging. Vi understreker også viktigheten av at hensynet til eksisterende beboere og folkehelse tillegges stor vekt i den videre planprosessen.
For de som ønsker å lese våre innspill i sin helhet, er dokumentene tilgjengelige nedenfor: